vrijdag 16 maart 2012

Essence Nail Colour 3: Ticket To The Show


Bij de laatste vernieuwing van het assortiment heeft Essence 6 nieuwe nagellakjes toegevoegd: De Nail Colour3 nagellak. Deze bevatten twee kanten, namelijk een basislak en een topcoat. De basislakken zijn op zichzelf al heel mooi, maar de topcoat geeft nog eens een extra speciaal effect. Ik vond ze eigenlijk allemaal erg leuk, maar besloot alleen nummer 06: Ticket To The Show mee te nemen.


Je opent het flesje door het middenstuk en de andere kleur er vanaf te draaien, je krijgt dan een heel lang 'handvat'. Ik betwijfelde eerst of dit wel lekker zou werken, maar het gaat prima! Ook is het kwastje zelf van een fijn formaat, het lakt dus erg makkelijk.
De basislak is zwart met een kleine glitter erin, deze heet Ticket to the Show. Aan de andere kant zit een zwart/gouden topcoat met mooie glittertjes. Deze heet Front Row or Backstage? Hierboven zie je de swatches op mijn hand. Op mijn wijsvinger draag ik alleen de topcoat, op mijn middelvinger alleen de basislak en op mijn ringvinger de combinatie.

Ik vind de dekking erg goed! Ik heb op mijn middelvinger maar één laagje van Ticket to the Show aangebracht, en hij dekt al volledig. Ook de topcoat vind ik erg fijn, hij heeft een erg mooie finish.
Kortom, erg fijne nagellak. En hij kost slechts €2,79 (voor 2 kleuren!) dus de volgende keer ga ik zeker nog een andere versie meenemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen