zaterdag 17 maart 2012

Kruidvat Bodyscrub: Cranberry & Pomegranate

Het Kruidvat is mijn favoriete drogist. Vooral omdat ze fijne make-up verkopen, maar ook voor de andere producten. Mijn scrub was op, dus ging ik deze week naar het Kruidvat op zoek naar een nieuwe. Mijn oog viel meteen op de Body Fruit lijn, door de vrolijke verpakkingen. Hier hou ik van! Het ziet er lekker zomers uit. Ik gebruik graag zoete en fruitige geuren, dus dit was echt wat voor mij. Naast de Cranberry & Pomegranate lijn is er ook nog Coconut & Shea Butter, Mango & Papaya en Blueberry & Lychee. De prijs is ook heel fijn: slechts €2,89!


Kruidvat zegt zelf op de verpakking: "Open Kruidvat Body Scrub & Pomegranate en het is op slag zomer. Laat je huid smullen van de natuurlijke ingrediƫnten en ervaar hoe soepel en zacht ze wordt. De zomerzoete geur laat elk wolkje aan de lucht direct verdwijnen." Klinkt goed, toch?

Ik vind de verpakking erg fijn. Veel scrubs zitten in een potje met losse deksel, maar dit vind ik onhandig in de douche. Er komt snel water bij en dat komt de houdbaarheid niet ten goede! Maar de tube kan ik gewoon makkelijk meenemen in de douche.

Hierboven zie je de scrub op mijn hand. Links zoals hij uit de verpakking komt, rechts uitgesmeerd. De kleur is lichtroze en de geur een beetje zoet. Niet te overheersend, maar wel aanwezig. Er zitten twee soorten scrubdeeltjes in. Rode pitjes (die zie je ook op de foto) en kleinere witte scrubdeeltjes. De structuur is best grof, maar daar hou ik wel van. Dan heb je in ieder geval het gevoel dat het iets doet! Zeker in combinatie met een scrubhandschoen. Omdat er verder veel ingrediƫnten in zitten die hem romig maken, blijft mijn huid niet trekkerig achter.

Kortom: hij ruikt lekker, doet zijn werk en heeft een fijn prijsje. Ik vind deze scrub dus zeker een aanrader!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen