zondag 26 mei 2013

FOTD: Purple


Het is jullie misschien al opgevallen aan de kleur van mijn behang, ik hou van paars! Het is echt mijn favoriete kleur. Tijd dus om jullie een look met paars te laten zien. Mijn camera werkte helaas niet helemaal mee waardoor de kleuren niet helemaal overeen komen met de werkelijkheid, maar ik wil de look toch graag met jullie delen.




Ik droeg deze ooglook overdag, daarom wilde ik het niet te donker maken. Ik heb een lichte beige kleur op mijn ooglid aangebracht, paars met glitters in de arcadeboog en met een paars oogpotloodje een lijn langs mijn bovenste wimperlijn gezet. Ook heb ik mijn bovenste waterlijn zwart gemaakt en de buitenste helft van mijn onderste waterlijn. Daarnaast kon een beetje mascara natuurlijk niet ontbreken! Omdat ik hooded eyes heb zie je de paarse kleur niet zo goed als ik recht voor me uit kijk, maar als ik naar beneden kijk is de kleur beter te zien.



















Op deze twee foto's kun je de kleuren wat beter zien. Het paars in mijn arcadeboog lijkt hier iets meer bruin, maar in het echt was dit meer donkerpaars. Ook vond ik het leuk om een paars randje boven mijn wimpers aan te brengen, omdat het wat zachter is dan zwart en weer eens iets anders dan bruin.


Ik heb voor mijn ogen de volgende producten gebruikt:
  • L'Oreal Color Infailible (002 Hourglass Beige)
  • Bourjois Ombre a Paupieres Eyeshadow (13)
  • Essence Long Lasting Eyepencil (08 Touch of Glam)
  • Zwart oogpotlood van Vera Valenti, niet op de foto

Om de look af te maken heb ik deze producten voor de rest van mijn gezicht gebruikt:
  • Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector (Light)
  • Bourjois Healthy Mix Concealer (53 Dark Radiance)
  • MAC Studio Careblend Pressed Powder (Light)
  • MAC Sheertone Shimmer Blush (Peachtwist)
  • Essence I <3 Extreme Volume Mascara
  • Hema Eyebrow Gel
  • L'Oreal Glam Shine Reflexion Lipgloss (172 Sheer Watermelon)

Bedankt voor het lezen!

4 opmerkingen: