dinsdag 25 juni 2013

O.P.I - Cozu-Melted in the Sun


Tijdens mijn bezoek aan Sanadome kocht ik ook een nagellak van O.P.I. Ik had al een andere kleur en vind de kwaliteit hiervan erg goed. Het is natuurlijk wat duurder dan een lakje van Essence of Catrice, maar dit verschil is ook wel echt te merken. 

Ik wilde graag een neutrale lak die ik ook kan dragen naar werk/stage, maar wel met iets speciaals. Daarom koos ik voor deze mooie roze kleur met glitter, Cozu-Melted in the Sun.


Het flesje bevat 15ml, hier kan je wel een flinke tijd mee vooruit. Onderop het flesje staat de naam van de kleur. Ik vind het erg leuk dat O.P.I. de kleuren allemaal een eigen naam geeft, dat geeft het toch nog iets extra's. De dop houdt prettig vast en het kwastje is groot genoeg om je nagel snel met een laagje kleur te bedekken. Fijn!


Op deze foto draag ik 2 laagjes. Ondanks dat de kleur vrij licht is en de formule van de lak best vloeibaar, dekt de lak erg goed. Na 2 laagjes zie ik het witte randje van mijn nagel er niet meer doorheen. Ook gaat het lakken erg makkelijk, je maakt niet snel foutjes.


In de zon is de glitter goed te zien. Ik vind de kleur goed passen bij mijn huidskleur en de zilveren glitters maken hem net iets specialer. Niet zo 'in your face' als groene of blauwe nagellak, maar wel leuker dan een creamy roze lak. Ik ben er in ieder geval erg blij mee. 

Ik draag de lak nu 3 dagen en heb alleen een beetje tipwear, de houdbaarheid is dus prima. Ook heb ik expres geen topcoat gebruikt om te kijken wat het effect van de lak op zichzelf is, en hij was binnen een paar minuten droog.

O.P.I. nagellak kost €14,25 en is te koop bij verschillende drogisterijen en de parfumerie. Een verkooppunt bij jou in de buurt kun je hier vinden.

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kleurtje, ik kende het nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leuke kleur! Maar wel best duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kleurtje! Alleen de prijs iets minder...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O.P.I is zo ontzettend fijn, mooie kleur trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Naast Essie is OPI 1 van mijn favoriete nagellakmerken. Ik vind de kwaliteit echt super goed. Leuk kleurtje trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen