dinsdag 18 juni 2013

Sleek i-Divine palette - Oh So Special


Gisteren liet ik jullie kennis maken met de Sleek highlighter Peach Shimmer. In dezelfde bestelling koos ik ook voor het Oh So Special oogschaduwpalette. Hier was ik erg benieuwd naar. Ik heb veel goede verhalen gelezen over de Sleek i-Divine palettes. Er zijn veel verschillende versies, maar ik koos voor deze neutrale versie.


Ook dit palette zit in een kartonnen doosje, waarin dit mooie matzwarte palette zit. Ik vind het toch wel iets chics geven, dat er een kartonnen doosje omheen zit (ook al heb je er verder natuurlijk niet zoveel aan). Het palette is best wel dun en sluit goed, makkelijk om mee te nemen op vakantie dus.


Als je het palette opent zie je meteen de namen van de kleuren. Ik vind het erg leuk dat Sleek elke kleur zijn eigen naam heeft gegeven, het geeft net iets extra's. Het is alleen een beetje onhandig om dit plastic velletje in het palette te houden, het was misschien makkelijker geweest als de namen achterop het doosje hadden gestaan. Ook zit er een oogschaduwapplicator in het palette, maar die gebruik ik niet.


De kleurencombinatie is erg divers. Het zijn allemaal neutrale kleuren, maar toch kan je met de donkere kleuren nog een aardige smokey look maken. Er zijn 7 matte kleuren en 5 shimmery, een goede afwisseling dus. Ik gebruik vaak aardetinten, daarom was dit palette voor mij een goede keuze. 

Ook zit er een grote spiegel in de deksel van het doosje. Ik gebruik altijd een aparte make-up spiegel als ik me opmaak, maar als je dit palette bijvoorbeeld meeneemt op vakantie is het handig dat er al een grote spiegel inzit.


Tijd om te kijken naar het pigment! Hier zie je swatches van de bovenste rij. Van links naar rechts: Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz en Celebrate. Bow is een lichte kleur die niet zo heel veel pigment afgeeft, maar het is dan ook een highlighter. Ook ligt de kleur dichtbij mijn eigen huidskleur. Ribbon is een echte knalroze, dit had ik niet verwacht toen ik hem zag in het palette. Wel erg mooi! Ook de kleuren met shimmers geven veel pigment af in één veeg. Organza is van deze rij mijn favoriet.


De onderste rij, van links naar rechts: Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up en Noir.  Het pigment van The Mail valt me een beetje tegen, ik moest een aantal keer met mijn vinger over de oogschaduw gaan om deze swatch te krijgen. De andere kleuren daarentegen geven erg veel kleur af. Gateau bevat een mooie gouden glitter, erg apart. Deze vind ik echt prachtig!


Tot slot heb ik ook nog een look met het palette gemaakt. Ik heb Ribbon op mijn bewegende ooglid aangebracht, Gateau in de buitenste ooghoek en Celebrate in de arcadeboog. De mascara die ik draag is trouwens van Chanel. Ik ben erg blij met het palette en ga er zeker nog veel gebruik van maken.

Ik kocht het Sleek i-Divine Oh So Special palette in de MissLipgloss Shop voor €8,95, wat ik echt geen geld vind voor zo'n mooi palette. Ik weet zeker dat mijn collectie niet bij dit ene palette blijft, haha.

7 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook en nog een aantal andere palettes van Sleek, ze zijn erg mooi he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de andere palettes lijken me ook heel mooi!

      Verwijderen
  2. Ik heb zelf ook pas een heleboel Sleek palettes ingeslagen al zat deze er nog niet bij. Moet ik toch maar eens bestellen, hij is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie palette! Ik heb zelf de Lagoon, Storm en Surpreme palette :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig palette! En mooi look heb je ermee gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtig palette! Ik wil hem ook nog eens kopen.

    BeantwoordenVerwijderen